RSS

~Luar Kondo Dalam Setinggan~

...salam...
(>_<)v
...

...luar kondo, dalam setinggan...
...mesti korang xbiase dgr kn?...
...yang biase didengari...
...luar setinggan, dalam kondo...
(skrip senario the movie)
>>HuHuHu<<
...

...bukan la nk memerli mane2 pihak...
...cume nak meluahkan rasa tak puas hati je...
(aish, bawak2 la bersyukur)
~Ahaks!~
...
...bukan tak bersyukur tapi menegur supaya improve lagi pada masa depan...
...segalanya bermula disini...
(cam tagline Al-Hijrah je bunyinye)
>>HeHeHe<<
...

...kisahnya bermula apabila seorang pemuda A masuk ke bilik air 1 untuk mandi...
...tengah syok2 mandi tiba-tiba air tak mengalir dari shower...
...selidik punya selidik...
...rupa-rupanya tak keluar air sebab pemuda B n pemuda C pun masuk bilik air...
...so semua bilik mandi 1, 2, 3 are in use...
...sekali 3 bilik air beroperasi...
...apa yang terjadi bila sumber air dibahagikan kepada 3?...
...confirm la masing2 merasa sikit2 kan...
...memang mematikan nafsu untuk mandi betul bila keadaan tu berlaku...
...lagi2 bila mandi sebab nak cepat ke kelas, tempat kerja, n etc.
~tension je~
...

...bebudak yang duduk menyewa rumah dengan kapasiti berlebihan mesti pernah merasai...
...payah kan? sengal kan? stress kan?...
>>HuHuHu<<
...kesimpulanya, sewa umah sorang2 la kalau tak bole berkongsi...
...pastu kopak sebab kene bayar sewa sorang2...
>>KehKehKeh<<
...

...memanglah kekadang rumah tu nampak cantik cam kondo dr luar...


 ...teruja kan bila dapat duduk umah yang nampak moden n futuristik ni...
...semua kelengkapan ada...
...tapi hampeh la bilamana sistem pengairannya macam ntah pape...
...macam setinggan...
...ntah2 setinggan lagi laju air walaupun ramai guna...
>>HoHoHo<<



...kondo ke setinggan ke...
...dua-duanya merupakan tempat tinggal untuk berlindung dari panas dan hujan...
...so pandai2 la menilai n merenung...
...bersyukur dengan apa yang ada...
...nanti Yang Maha Pemurah bagi lagi...
>>HeHeHe<<
...

...SELAMAT BERPUASA SEMUA...
...



...till then...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 responsiveness:

hafeez said...

kita tido hotel ja zahin..hahaha

Post a Comment