RSS

kisah duka cinta lara

...salam...
(>_<)v
...

...tajuk da cam nak promote artis seberang yg unik gile muke die...
...sape die pandai2 la korang search...
>>HaHaHa<<
...

...wokey2...
...cite nk start cite nk start...
MySpace
....

...aku dan dia...
...kesah cinta agung abad millenia...
...perkenalan bermula dgn perbualan singkat...
...lame2 meleret melarat...
>>HuHuHu<<
MySpace
...

...sungguh aku cinta dia...
...tanpa dia mungkin aku xkan merasainya...
...kelainan pada dunia sekelilingku...
...yang hari-hari bagaikan musim bunga...
MySpace
...

...walau sungguh aku cinta dia...
...namun dia hanya mengganggapnya cinta biasa...
...mungkin kerna dia pernah ada yg punya...
...sukar tuk dia mempercayai ketulusan cinta aku pada dia...
MySpace
...

...telah banyak aku korbankan untuk dia...
...masa, wang, tenaga dan segalanya...
...hanya untuk melihat dia gembira, dia suka, dia ceria...
...tidak aku pinta dia membayar semula...
...cuma sekadar menghargainya saja suda memadai...
MySpace
...

...namun akhirnya dia berdusta...
...berpaling meninggalkan aku bersahaja...
...tahukah dia bagaimana aku menerimanya...
...bagaimana perit aku menelannya...
...realitinya hanya aku yang merasainya...
...pada dia siapa aku sebenarnya...
MySpace
...

...adakah hanya tempat mengadu bila dia ditimpa masalah...
...adakah aku hanya diperlukan ketika dia kesempitan...
...adakah aku cuma peneman pada waktu sekali-sekala...
...siapa aku sebenarnya pada dia...
MySpace
...

...kemana pergi semuanya...
...kata-kata itu dusta belaka...
...walau ego aku dilempar kejauhan...
...namun ego dia tetap ada...
...tidak pernah bermanis muka...
...rupanya ada muslihat disebaliknya...
MySpace
...

...bila dia perlu, aku cuba seadanya...
...berada disisi dia walau aku punya kerja melata...
...aku tolak ketepi semuanya...
...hanya dia yg utama...
...hari-hari aku ceria bersama dia...
...tetapi dia masih merasakan ada yang tak kena...
...benteng ego aku sudah aku musnahkan untuk dia...
...namun dia tidak pernah menghargainya...
MySpace
...

...akhirnya dia tewas...
...tidak dapat menahan persoalan jiwa...
...tiada alasan tiada peringatan...
...dia pergi meninggalkn begitu saja...
...tiada angin tiada goyang...
...cinta itu menjadi pusara dunia...
MySpace
...

...till then...
(jgn nanges taw)
>>HeHeHe<<
...

p/s: zzZZzz.............................

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 responsiveness:

Post a Comment