RSS

kecik besar kecik besar je der


...Salam...
(>_<)v
...

...ade seperkara yg membuatkan aku terpana...
...maklumla sbelum ni aku hebat mengkritik kat Da xleh pakai...
...sbenarnye xkritik pun...
...kang ade plak yg kate aku xmenghargai bahse ibunda...
...saje-saje suke2...
...wat analysis n perbandingan...
(akibat ngadap research paper slalu sgt)
~Ahaks!~
...

...rupenye2 de gak pepatah dulu2 org ape yg org tua2 kate...
...menunjukkan keadaan pada masa depan...
...dan sekarang ia benar2 berlaku...
>>HuHuHu<<
...

..."Tulang besi, urat dawai"...
...korang penah dgr x pepatah ni...
...selalunye ditujukan bile budak2 jatuh ke kemalangan kecil ke...
...saje nk pujuk balik...
...kononye kuat padahal da berdarah2 badan...
...da menitis air mate menahan sakit...
>>HoHoHo<<
....

...rupe-rupenye...
...ape yg diperkatakan oleh tok nenek dlu tu merupakan alamat...
...alamat ape yg akan berlaku pada mase dpn...
...buktinye rasenye korang pun da tgk sndiri...
...siap 2,3 kali tgk sbb excited...
>>HeHeHe<<
...

...ini bukan lg fantasi atau ckp kosong...
...ia telah pun terjadi...
...dan membawa fenomena baru diseluruh dunia...
...semua org terkesima n terpana...
...bile mane melihat figura yg ber'tulang besi urat dawai' ni...
>>KehKehKeh<<
...

(agak2 Micheal Bay penah duk kampung parit jawa ke dulu ek smpai dpt ilham menghasilkan watak yg tulang besi urat dawai ni???)
>>HeHeHe<<

(pelik kenape team Megatron lg macho designye dr team Optimus)

(demi photo shoot tuk promosi filem, Megatron n Optimus sanggup mengalah n sudi bekerjasama tuk ambil gamba berdua bersama)
>>HaHaHa<<

...da settle yg 1st n 2nd...
...tgh tunggu yg 3rd plak...
...katenye squeal yg ke penghabisan tuk siri Transformers ni...
...trailer cam gempak gak...
...g cari yg youtube...
>>HuHuHu<<
...


...till then...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 responsiveness:

hafeez said...

hahahhaha....terpikir aku apa bnda kot nak cakap...hahahahha..mantap ar orng dulu2..

Post a Comment