RSS

Orang hebat

...salam...
(>_<)v
...

...mencube memberi yg lebih bermakne...
...dr kau terkinja2 seorang...
...kian mengerti hidup ini...
...bkn sekadar suka duka...
...namun lebih dr itu...
>>HeHeHe<<
MySpace

...sepanjang aku belajar ni...
...ramai lecturer yg membuatkn aku terpana...
...bkn kerna garangnye or tegasnye mereka...
...tapi input yg sgt menarik n membuka minda...
MySpace

...ade sorang lecturer ni...
...aku amik da kire2 2subjek dgn die...
...sgt bersemangat ketika mengajar...
...kelas dimulekan dgn doa...
...disusuli dgn peringatan tanggungjawab diri sbg khalifah...
...bersemangat gile time mengajar...
...student tido pun die relax je...
...sbb die ckp student tu yg rugi...
...die xrugi pape...
>>HuHuHu<<
MySpace

...lg sorang lecturer ni...
...sgt menarik n bernas elaboration yg diberi...
...mudah paham n igt smpai mati...
...da la taw byk bahase...
...law time die ckp laju xde sape phm ape yg die cube smpaikan...
...bile semua buat muke terpinga2 baru la die slow cket...
...da paham sndiri da dgn gaye student die...
>>HeHeHe<<
MySpace

...lg sorang lecturer ni sempoi gile...
...dtg kelas bule lmbat 15minit...
...law lebih baek ko berambus jgn masuk kelas...
...tp enthusiasm die dlm mengajar...
...xleh challenge wa cakap lu...
...terbaek ever la...
>>HoHoHo<<
MySpace

...last but not least...
...aku suke style n gaye lecturer ni ngaja...
...die suke gelak dlm kelas tp ape yg die smpaikan masyuk...
...die suke tanye student tp student suke diam je...
...concern die about next generation sgt dalam...
...die meletakkan harapan tinggi pada kami...
...berbakti pada agama, bangsa n negara...
...pabila grad nanti...
...kerana kami la penyambung warisan...
~Ahaks!~
MySpace

...da abis aku complaint pasal lecturer...
...de mase aku cite lg...
...hilang tensi tuk study...
...kerna aku de 2midterm lg...
>>HoHoHo<<
MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


...till then...


p/s : kalian umpama lilin.. yg bukan membakar diri tp menyuluh kehidupan kpd yg lain (>_<)v

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 responsiveness:

Post a Comment