RSS

kenapa itu yg kau dedahkan

...salam...
(>_<)v
...

...tajuk nak kontroversi saje...
>>HaHaHa<<
...biarla...
...blog ape ape ape je kn...
...so mcm2 bule masuk...
~keh3~
MySpace

...oleh sbb da xde pape...
...cuti plak menjelma...
...mule la aku usha2 movie ape yg de kat cinema...
...tgk tajuk...
...tgk synopsis...
...tgk pelakon...
...mule da aku start tawar hati nak tgk movie at cinema...
...sbb tu brape kali aku g cinema dlm stahun bule dikire dgn jari...
>>HuHuHu<<
...

...bukan nak memperkecilkan kreativiti yg ade...
...tp spatutnye dlm cerita la kite bule live in the world that we dream...
...peace, harmony, integration n respect...
...no social illness, no war, no fight, no crime...
~such a perfect world with such a perfect environment~
>>HeHeHe<<
MySpace

...tapi crite skang ni aku tgk mcm makin merepek...
...konon nak dedahkan ape yg sebenarnye yg berlaku...
...nak bg cerita tu dekat dgn jiwe org ramai...
...tapi rasenye mcm lg memburukkan je...
...da la cerita2 tu biasenye di tonton oleh semua lapisan masyarakat...
...budak2 lagi la...
...remaja jgn kate...
...dewasa jgn tanye kenape...
...org tua pun bole tahan gayenye...
MySpace

...bukan la nak kate kite hidup dlm kepura-puraan law wat cite yg semua +ve...
...tapi sekurang2nye kite dedahkan generasi baru dgn perkara yg positif...
...environment yg +ve, attitude yg +ve and word yg +ve...
...bukan menidakkan realiti...
...tapi mendidik ia menjadi positif...
...untuk kebaikan generasi akan dtg juga...
...yang bakal mencorakkan kehidupan mase depan...
MySpace

...cube la wat cerita yg memberi impak positif plak...
...sekurang2 people will know how it supposed to be...
...not just accepting what is used to be...
MySpace

...till then...


p/s : bile leisure time menjelma, kau hadir semula~ missing u (>_<)v

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 responsiveness:

Post a Comment