RSS

Selamat tinggal

...salam...
(>_<)v
...

...hari ini hari jumaat...
...tp aku nak cerita pasal hati...
...sekeping hati yang orang kata boleh jadi ianya keras seperti batu...
...n ia juga boleh jadi lembut seperti air...
...itula dia hakikat...
...sekeping hati...
...

...starting mode sdey jap...
~isk isk isk~
~sob sob sob~
...WaaAAaaa...
...

...kita berkenalan agak lama...
...pada mulanya aku berasa janggal bersamamu...
...maklumla sebelum ini kita jarang2 bersama...
...lama-lama pulak tu kita dpt bersama kali ini...
...sebelum ni kan sekejap2 je kan kita bersama...
...

...namun jauh disudut hati...
...kita punye perasaan yg sama...
...namun ia memakan masa untuk kite menyedarinya...
...rupa2nya...
...aku perlukan kamu...
...kamu juga perlukan aku...
...namun kenapa sebelum ini kita hanya membisu...
...mempertahankan ego masing2...
...

...bila kite sudah serasi...
...banyak yang boleh kita lakukan bersama...
...kau selalu disamping aku...
...aku selalu menemanimu...
...sungguh erat rupanya hubungan kita...
...tapi seringkali kau pergi jauh dari ku...
...penat kaki ku melangkah mengejarmu...
...namun kau terus bergerak laju...
...

...namun sudah bagaikan lumrah kehidupan...
...setiap perjumpaan pasti ade perpisahan...
...sungguh tak ku relakan perpisahan ini...
...tp kau mungkin lebih mengerti...
...mungkin bila kita dipertemukan lagi nanti...
...kau akan menantiku dan menerimaku dengan hati terbuka...
...tak perlu lagi kita menyembunyikan apa2...
...kerna kau dan aku telah saling memahami...
...

...akhir kalam...
...selamat tinggal...
...Detik Waktu Cuti ku...
...sehingga kita bertemu lagi...
(ni lah penangan bile cuti sudah berakhir)


...salam syg dr yg tulus ikhlas...
...Pencinta Cuti...



p/s : hahahahahaha~ 12hb Dec da nek sem baru...... (^_^)v

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 responsiveness:

Post a Comment