RSS

Gemuruh...

...salam...
(>_<)v
...

...gemuruh sungguh rasenye...
...menanti berita yg 1 ini...
...sungguh aku gemuruh...
...kalah gemuruh pengantin baru...
~Ahaks!~
...

...bagaimana agaknye perjuangan ku sblm ini...
...layak kah aku menerima yg baik2...
...sedangkan aku byk kekuranganye...
...hanya usaha n tawakal serta doa la yg mampu aku buat...
>>HuHuHu<<
...

...diam x diam da final year...
...tinggal 2sem je lagi...
(kecoh la, dak da grad pun xbsing cmni)
>>HeHeHe<<
...

...walaupun da 6sem lepas camni...
...gemuruh tunggu result punye pasal...
...tiap2 sem jd camni...
...cmne ntah nk wat2 cool cam xde pape berlaku...
>>HaHaHa<<
...

...lg 1 petanda...
...bile result kuar...
...maknanye cuti pun tinggal seminggu saje...
...maknanye seminggu saje lg la aku berpeluang tgk tv n berfoye2...
~Ahaks!~
...pasni nak foye2 kene pikir 2,3 kali...
...kete da xde...
...minyak plak da naek...
...gule pun naek...
(ntah pape alasan, padahal xde kene mengene)
>>HoHoHo<<
...

...ape-ape pun yg terjadi...
...accept success n failure equally...
...susahnye nak wat camtu...
...sbb kite ni kekadang lupe...
...bile excel rase cam nk kecoh 1dunia...
...bile hampeh plak rase cam nk sorok dlm gua...
...xnak org taw punye pasal...
...but this time kene beringat...
...whatever come out on the slip should be thanked...
...syukur dlm bahse mudahnye...
>>HeHeHe<<
...


...till then...
...line tenet da goyang da ni...
>>HeHeHe<<
...



p/s : peh! cam xcaye la plak nak abis... nak sambung ke nk keje dlu ek.. huhu~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 responsiveness:

Post a Comment