RSS

Naive

...salam...
(>_<)v
...

...ade beberape kesah n story yg aku nk kongsi...
...sesape jgn trase taw...
(pujuk diri sendiri)
>>HaHaHa<<
MySpace
...

...cerita 1...
...telefon berbunyik...
...msg masuk...
...
..."ai, ade note tuk subjek *******"...
..."erm, xde la, sape ni ek?"...
..."saya Aifa(bkn name sbenar), awk Budi(bkn name sbenar) kan?
~kebetulan name Aifa tu plak same dgn sesorang yg Budi kenal~
..."yer sy Budi"...
..."sori la ek kaco awk, stress exam"...
..."HuHuHu~ xpe, ilek2 sudey"...
~perbualan berterusan~
...
...lastly...
..."wei, aku Bad la, ape la ko no member pun xsimpan"...
..."peh! sengal la kau"...
(dalam ati Budi menyumpah seranah Bad)
MySpace

...

...cerita 2...
...telefon bunyik...
...msg masuk...
...
..."ai awk, tgh wtpe? awk Budi kn?"...
..."Yer sy Budi, sape ni?"...
..."saya sarah(bkn name sbnr), classmate awk"...
(kebetulan ade gurl yg same dgn name tu n cun plak tu)
..."susah la ek wk study ni"...
..."yeke? tang mane yg susah tu, cube habaq mai"...
~perbualan diteruskan sampai ketahap agak mesra~
...tp tibe2...
...
..."Woi!! aku Man la, ko ni Budi apeda"...
..."peh! kene lg aku, kuang ajo la ko Man"...
(kecewa sbb igtkn awek cun yg msg Budi)
MySpace

...

morale of the entry: always save n update your friends number
MySpace



p/s : naive ke?? huhu~ (>_<)v

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 responsiveness:

OH ZT said...

hahaha agak bengang kalau dpt mesej cenggitu

ZaHiN said...

hahaha~ bengang kn? cnfirm punye!! (>_<)v (xpasal emo semacam) hehehe~

OH ZT said...

hahah 2kali pulak tu. sabar jela en.

ZaHiN said...

tu la pasal.. tu pun yg best tuk diciter.. blum dkire yg kene kaw2 punye.. ahaks! :-)

Post a Comment