RSS

Aku xsuke!!!

...salam...
(>_<)v
...

...Aku xsuke...
...siyes aku xsuke...
...bace ape yg aku xsuke...
...biar ko xwat ape yg aku xsuke...
>>HaHaHa<<
MySpace
...

...aku sgt xsuke...
...bile dlm cite movie or film...
...wktu accident berlaku...
...semua org kerumun bagai nak rak...
...menjerit name org yg tgh cedera parah nak mampus tu...
...menangis meraung...
...tp xde tindakan pantas...
...nak telefon bomba ke...
...ambulans ke...
...polis ke...
>>This is stupid<<
MySpace
...

...aku xsuke...
...bile dlm cite movie or film...
...org baek lemah, lembab n terlalu toleransi...
...biarkan je org wat ape kat die...
...diseksa, dihina n dimaki...
...tanpe ade iniatif...
...tuk bertindak, pertahankan diri n membela nasib...
>>This is stupid<<
MySpace
...

...aku xsuke...
...bile dlm cite movie or film...
...hero lepaskan heroin sbb konon cinta n sayang...
...pastu hidup huru hara, tak terurus, selekeh serabai...
...rela menyakiti hati sndiri tuk kebahagian org laen...
...padahal heroin tu mmg tuk hero tu...
>>This sgt stupid<<
MySpace
...

...aku xsuke...
...bile dlm cite movie or film...
...adegan yg actor tu alami nampak thrill...
...seram, adventure n excited...
...tapi last2 upenye die mimpi...
>>This is sucks<<
MySpace
...

...aku xsuke...
...bile dlm cite movie or film...
...tajuk macam nak gempak tp isi hampeh...
...citernye ade adegan 2otahun sebelum n 20tahun kemudian...
...menyusahkan n mematikan mood...
>>This is sucks<<
MySpace
...



p/s : bestnye tgk graduan2 UIA amik scroll n pakai jubah konvo... sgt maskulin n feminin (>_<)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 responsiveness:

FatiN SaaT said...

nnti abg pon akn grad gak... sbr yerk.. :) atin pon xsuke..! wt orng grem, upset n othrs..

Post a Comment