RSS

Pulanglah di hari raya...

...salam semua...
...ape kabar anda diluar sane...
(>_<)v
...

...setelah hampir 3bulan x balik...
...akhirnya aku telah pulang kepangkuan keluarga...
>>Ahaks!<<
...

...bukan ape aku xbalek sblm ni...
...byk program n project yg perlu di "handle"...
...maklumla org gile kuasa...
>>HaHaHa<<
...

...lg 1 sbb yg kuat aku xlek...
...sbb pudu tgh renovatekn kawan2...
...adekah anda tau puduraya tgh renovate...
...dgn impian tuk menaiktaraf puduraya...
...maka ia tgh mengalami revolusi merubah wajah yg lame kpd yg baru...
...xsiap2 lg smpai skang...
...tu yg aku malas nak lek sbb alternatif way amat leceh...
...kene nek byk train...
...tuka2 haluan plak tu...
...sbb kene g bukit jalil...
...at last amik keputusan mem'bz kan diri dgn progrm...
>>HuHuHu<<
...

...akhirnya penantianku berbaloi...
...aku telah selamat smpai ke rumah...
...jauh dr segala masalah...
...jauh dr segala assgment, project n presentation...
...aku bebas!...
>>HaHaHa<<
...

...jgn ganggu aku dgn kerja time cuti ni...
...wlaupun sbnrye aku kene study...
...nek cuti je de lg 1paper midterm...
(T_T)
...


...Selamat Hari Raye...
...Maaf Zahir & Batin...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 responsiveness:

CaHaYa MaLaM said...

huhuhu.....ingatkan nak wat pasal owang yg dah lame x balik ke kampung jumpe mak ayah~~~

Post a Comment