RSS

Fenomena "Yong Tau Fu"

...salam...
MySpace
(bersenang-lenang ko ek ntang2 ujung minggu)
>>>HuHuHu<<<

Go to fullsize image
(gambar sekadar hiasan)
gambar sebenar lebih menarik
(>_<)

...ahhhh...
...demam yong tau fu melanda...
...tp...
...bagi aku jela kot...
...org laen tgk yong tau fu ni da biase kot...
...nak wat cane...
...tmpt aku xde kedai yong tau fu yg sedap...
...skali jmp yg sedap...
...amik ko...
...hari-hari aku mkn...
...x telan nasi pun xpe...
>>>HoHoHo<<<
MySpace

"hai kak, makin byk bahan rini?"

"hai dik, mane de, bukan mcm biase ke?"

"uish, mane de kak, ari ni luar biase punyer. bisnes maju ek kak?"

''haha! bole la tu. ni dtg nak beli ke nk tgk je?"
(wah! terer akak ni loyer bruk dgn aku)

"mesti la nak beli kak, xkan nak tgk je. kempunan kang kak"

"haha, ade2 jela ko"
"betul kak, sdap gile sos yong tau fu akak ni. akak letak dadah ke smpai sy ketagih ni?"

"oish! xde la smpai letak dadah, akak jampi je"

"ahaks! kak, men2 er"

"hahahahaha"


(sekian perbualan buyer n seller at yong tau fu stall)
...

...aneway...
...saje nak promote cafe uthman de yong tau fu best n sedap...
...akak seller yg sempoi n selamber...
...sos die den brani gerenti sedap...
...tp tgk org gak kot...
...maklumla...
...laen org laen lidah...
>>>HuHuHu<<<
...

...aku pun xtaw la cmne ley sangkut...
...ntah cmne slere aku kat yong tau fu xleh d ragui lg...
...nak kate aku ketururan cina, muke jawe...
MySpace
>>>HaHaHa<<<
...

...tp siyes oh...
...aku xtipu...
...bg sesape yg antu yong tau fu bule la try...
...cafe uthman je pun...
...xjauh mane...
(>_<)
...


p/s : nak mintak comission kat akak yong tau fu sbb da promote stall die kat blog aku.. ahaks! (>_<)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 responsiveness:

Post a Comment