RSS

Cerita Hari Sabtu

...aloha...
...1st of all mcm2 berlaku ari sbtu lepas...
...sedikit sbyk mematangkan fikiran...
>>>HaHaHa<<<
...

...yer rakan2...
...sabtu lepas uia xde letrik dr pg smpai mlm...
...ape yg kami lakukan...
...mesti kluar meronggeng ke tmpt yg de letrik...
...kbetulan plak aku de trip ke yayasan restu...
...bule la tahan lg...
...

...igtkan yayasan restu tu kat mane la kan...
...upenye kat s.alam...
...kat sbelah masjid sultan salahuddin yg besar tu...
...kami watpe kat sane?...
...mcm2 aktiviti ada...
(>_<)

...aku citer general cket la tntang yayasan restu ni...
...basically tmpt ni la utk blaja tulisan khat...
...khat ni plak mcm2...
...takat yg aku blaja aku bwu taw 3jenis je khat...
...khat nasakh, khat sulus n khat diwani...
...ade byk lg tp blum blaja...
...sem2 akan dtg la kot...
...

...aneway kami pegi yayasan restu dr pg smpai tgh ari je...
...then balik smula uia...
...sure2 la letrik still xde...
...pe lg...
...smua kuar plan nak meronggeng kluar...
...skali mmber aku propose g genting..
...nak merase kesejukan genting la gamaknye...
...seperti tidak drancang kiteorg go genting!!...
...abis aku law mak aku taw ni...
>>>HaHaHa<<<
...

...owh siyes...
...aku nak nasihatkan kowang...
...law g genting jgn la gatal bwk kete kecik2 ni...
...semput nak naek...
...1more very the most important thing...
...check la keta hangpa sblum ngengade nak nek genting...
...

...back to the story...
...kiteorg berjaya gak naek genting tp...
>>>HuHuHu<<<
...kete member aku ni rosak...
...radiator bocor...
...punyer la xcek kete dulu...
...men terjah je...
...g genting plak tu...
...amik ko obat...
...

...kiteorg masuk pit stop lbey kureng 5kali gak la...
...nak tunggu enjin cooldown punyer pasal...
...xpasal kiteorg merasai pengalaman bersidai kat tepi jalan...
...tepi jln genting plak tu...
...seb bek la genting tu sejuk...
...ati yg tga panas sbb kete rosak ni pun jadi sejuk...
...kiteorg ilek je duk dlm kete smbil rase kesejukan genting...
>>>HaHaHa<<<
...

...1more thing...
...air paip kat genting sgt sejuk wey...
...n...
...kat genting gak la aku 1st time aku nampak...
...masjid yg sejuk gile tp xde aircond n kipas dlm Malaysia ni...
...jakun gile time tu...
...pelik n ajaib tp benar...
...syoknye g genting...
>>>HuHuHu<<<
...

...at last kul10pm lbey2 kiteowg smpai uia...
...dgn kete yg sgt la nazak...
...cian kete tu kiteorg lenjan je...
...radiator2...
...nape la ko bule bcor time tu...
...da isi minyak byk da igt nak round2 kota raya...
...tup2 xkesampaian...
...kempunan jela...
...maybe next time...
>>>HeHeHe<<<
...

...overall...
...tu la cerita ari sabtu paling menarik...
...mcm2 bule berlaku dlm mase 1hari...
...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 responsiveness:

Post a Comment