RSS

MeLaKa @ MaLLaca

...Ehem2...
...salam di hulur pembuka bicara...
...kpd smua pembaca blog tegar...
>>>Ahaks!<<<

...pe la yg aku mepek ni...
...aneway entry kali ni aku nak citer pasal trip EMAS ke Melaka...
...Ape itu EMAS?...
...biarla rahsia...
>>>HuHuHu<<<

...wlpn da puas g Melake ni sbb dekat je dgn Tangkak...
...tp aku xpenah plak de pluang nak melawat tmpt2 kat sane...
...so dgn trip ni aku enjoy...
...de mcm2 upenyer...
...maklumla slalu g Melake sopink kat MYDIN je...
>>>KuangKuangKuang<<<

...so silalah jadi tourist di negara sendiri...
...jom kite jalan2 cari makan... (>_<)

...da abis mase melawat zoo...
...kiteorg pergi pula ke kota Melaka...
...menaiki beca...
>>>HeHeHe<<<



...kononnye bz bincang psl sejarah Melaka...


...kiteorg jmp harte karun plak dlm kapal tu...


...tu la din...
...kang kaptain ckp jgn tamak...
...amik cket2 je harte karun tu...
...ni tak, ko nak balun gak semua...
...kan da kene hukum...
>>>HaHaHa<<<




...last2 time lek otel smua tbongkang...
...penat la katekan...
...ye ke penat ni?...
...xkesahla pnt janji enjoy...
...kan kan kan...


...law de sumur diladang...
...bule kami menumpang mandi...
...law de umur yg panjang...
...ke Melaka kami akan kembali...


...TaTa TiTi TuTu...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 responsiveness:

Post a Comment