RSS

Jambatan iLmu La SangaT...

MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace


hah ko! jambatan la sgt!!
ni bkn jambatan lg da tapi gunung
tinggi 1cm je lebih dr gunung Everest
~kui3~

huh! ni la subjek2 aku untuk sem ni
tp ni bule kire sikit jela dr dak2 yg amik 21crdt hour n ke atas
(ade ke dak amik lbey 21? mmg giler la)
xsanggup aku amik byk2
t xde mase nak maen
~HaHaHa~

aku tga kabut awal sem ni susun jadual idup yg berterabur
x konsisten
jeles plak aku dgr u laen manyak yg tutup n otw nak tutup
bile plak turn UIA nak cuti ni??
aku nak cuti gak nak lek umah smbung makan duyan, rambutan, manggis
~byk la ko nak cuti, exam nak dekat da kot! xsedar diri tul~

sem ni permulaan bajet besar utk dibelanjekan beli buku text
aku xminat pinjam2 org or libry
t xleh conteng2
da la aku ni jenis yg suke menconteng time lecture ajar kat dpn
law kene kat buku org len ke libry x ke kesian kat tuan punyer buku t
~bajet sungguh beta~

MySpaceaku skang tga dlm dilema nak gunekan kalkulator finance
pelik sungguh simbol n function kalkulator ni
ade sape2 pakar gune kalkulator finance?
bule la wat kelas tutor
khas utk ajar aku je t aku blanje *skyjuice*
(>_<)

2subjek gune kalkulator ni sbb tu aku risau
money banking & managerial finance
kabut wey
1st assgment da kene gune kalkulator finance tu
lecturer da la x ajar camne nak gune
tup2 ade assgment gune kalkulator tu
mmg kantoi la assgnment 1st aku tu
dpt bpe ntah aku xtaw sbb result xkuar lg
~huh! blaja sendiri la nampaknye ni~

aneway aku hepi
law kite rase penat n byk keje tu
tandenye kite masih idup la kan
almarhum atok aku penah pesan
*jgn buang mase*
buang mase hanye dibulekan time termenung didalam bilik termenung je
time laen kite kene keje keras
time kasih atok
~al-fatihah~



mari kite teruskan perjuangan yg masih panjang
Chaiyok3!
MySpace


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 responsiveness:

♥keen said...

woit!!
bku ijau 2 sy pny,,pulang lek!!
haha...
sy da lps amek is 2..rskan la...

Mahmood said...

Nice gifs. Your blog is very nice. The images are very beautiful. God is Great. Best wishes.

http://www.thedynamicnature.com

fatin said...

HAHA . tkn klklte pn x reti ke . =DD

ZaHiN said...

♥keen @> xde maknenye :-P is? snang je kot rasenye, lect pun best.. wekk!!


fatin @> uit, dak kecik ni, kalkulator finance laen la function die. meh cini tgk law xcaye :-P

♥keen said...

blagak..
marah lg bum2?? ;(

fatin said...

HAHA .mn? mn ?
tnjk sket. =D

Post a Comment