RSS

Harapan Palsu!!

Cdey, sungguh cdey bile kite dpt taw ape yg kite harapkan xterjadi. lbey2 lg harapan itu hanye plasu yg nampak indah pada luaran tp dalam hampehh!! adakah aku menyesal dgn ape yg berlaku? tidak, cume daku akan lebih berhati2 pada masa yg akan datang, jgn biarkan harapan hanye tinggal harapan. aku xsanggup lg da. sakit ati, sakit kaki, sakit tgn. sedih, sungguh sedih (ape la nasib diriku ini)

MySpace



haaa!! ape kejadahnye gmb 2 benda ni plak yg aku letak kat entry ku kali ini? percaya la teman2, benda ni la yg slalu bg harapan palsu kat aku yg aku citekan cdey2 kat atas td,
bkn ape, aku bengang betul dgn kedua2 item di atas seperti yg dipertontonkan.
ade lg 1 item tp xde plak gmb die. huhu~
MySpace
first skali mesin air gedegang tu, penah ritu aku punyer la confident maen masukkan je duit
dalam mesin tu. aku nak beli 2 so aku masukkan twus RM2.80, tanpe usul n periksa (mesin ni bule ke diperiksa? camne ek?)
da tu aku tekan la kat air mane yg aku nak.

skali aku tekan air xjatuh
dua kali aku tekan same gak
kali ketiga pun hampeh
kali keempat aku blah twus
(tanpe menoleh ke mesin tu lg)
pasni jgn ajak aku beli air mesin gedegang ni, confirm aku xlayan wlpn gune wet syiling korang!! aku da serik dgn mesin ni. haha~

second thing dgn pemicit sabun tu (lantak la korang pagey die ape)
benda ni slalu ade kat tmpt cuci tgn cafe n tandas.
dgn benda ni lg aku bengang n skt ati sbb bule dikatekan 2/3 chance die utk ditekan tp xkuar sabun!!
da la tgn melekit pas mkn, dgn sambal la ape la
benda ni plak xnak beri kerjasama.
MySpace
time tu mmg tisu kat cafe abisla aku gune. huhu~
(cian pakcik cafe kene sdiakan tisu byk2)
sape suh die xjage kualiti cafe die!! jgn sampai customer lari. ahaks!

so skang ni, utk langkah berjage2, mmg aku xbli da air gedegang (tobat da)
bekas sabun tu pun aku picit bile aku sure mkck tu baru refill mende tu
law x, lek bilik gune sabun sndiri je.

p/s: kureng2kan la minum air berkarbonat tu, xbgus!! huhu~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 responsiveness:

Cik Zahora said...

ngee. berisko gk la pki mesin nk beli air tuh. alahai. saygnya duit.. ngee. kesian la awk.
huhu..
p. yang pasl sbun tu.. hehe. b4 awk makn. baik awk chck dlu sbun ada ke x.. klu xda. mkn jgn kasi kotr tgn. hehe

ZaHiN said...

huhuhu.. tula pasal...
skang langkah berhati2 kene lbey..
law x t akan dpermainkan oleh mesin2 berteknologi tinggi ni.. kah3! :-)

milimilo said...

penah terkene gak dgn mesin gedegang tuh..cis,mmg xpatot btol..nak tendang mesin tu, kaki sendiri yg sakit..

tips untuk xmengharapkan sabun kat situ,
sile la bwk hand sanitizer ke mane jua anda pergi..xmahal pun 1 botol..rm2.70 saje :)

ZaHiN said...

huh? yeke? aduss.. nak kene bwk benda tu lg. harge bkn masalah tp nak bwk mende tu ke hulu ke hilir yg masalah :-P huhu..

Anonymous said...

http://www.imuxic.com/yt//b7e405825/5blYZTsPceo

kata hati

Post a Comment